استراتژی اقیانوس آبی

چكيده:

هدف از اين مقاله بررسي نقش منابع انساني سازمان ها اعم از سطوح مديريتي و لايه هاي كارشناسي، چالش هاي نگرشي و رفتاري افراد و نيز جلب مشاركت و درگير نمودن آن ها توسط مديريت ارشد در فرايند تدوين و اجراي استراتژي اقيانوس آبي است. منابع انساني، با مشاركت خود در فرايند تدوين استراتژي، خلق اقيانوس آبي و نوآوري ارزش را ارايه مي كنند. در مرحله اجراي استراتژي نيز، جوانب مهم انساني در زمينه ي نحوه حركت سازمان و تعهد و اعتماد كاركنان و رضايت مندي آن ها براي اجراي عملي اين ايده ها بسيار مهم است . در حوزه تدوين استراتژي اقيانوس آبي، با بررسي مطالعه موردي شركت سامسونگ، به بيان نقش منابع انساني در اين مرحله پرداخته ايم . در مرحله اجراي استراتژي اقيانوس آبي نيز از مطالعه موردي پليس نيويورك استفاده كرد هايم.

اقیانوس آبی


دیگر کتابها